بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
قانونی که بلای جان یوونتوس شد!

قانونی که بلای جان یوونتوس شد!

 

بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا بانوان، در حالی روز یکشنبه در خانه یوونتوس برگزار شد که این تیم در تقابل با تیم سرسخت رم موفق به پیروزی 3 بر 2 شد؛ پیروزی که اما برای صعود به فینال این رقابت‌ها کافی نبود و با توجه به قانون گل بیشتر در خانه حریف، جالوروسی را برای اولین بار در تاریخ باشگاه بانوانش راهی فینال کرد.

 

در بازی رفت این دو باشگاه، تیم رم موفق شده بود در خانه خود یووه را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و دختران بانوی پیر برای صعود به فینال تنها به یک برد ساده 1 بر هیچ در خانه خود نیاز داشتند. اتفاقی که با گل دقیقه 17 پدرسون رقم خورد و امیدها برای راهیابی به فینال را در دل دختران زنده کرد.

 

نگه داشتن این نتیجه از سوی بانوان سیاه و سفید پوش که تمامی بازی‌های لیگ خود را با اقتدار با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و تنها دو برد دیگر برای مسجل کردن قهرمانی خود لازم دارند، اصلا دور از انتظار نبود.

 

بازی تا دقیقه 77 با همین نتیجه ادامه داشت و تنها 23 دقیقه برای صعود به فینال مقاومت لازم بود. 23 دقیقه‌ای که یکی از سخت‌ترین دقایق بازی‌های بانوان یوونتوس بود. رومی‌ها در عرض 5 دقیقه موفق شدند دو بار دروازه یوونتوس را باز کنند و تمام امیدها برای رسیدن به فینال را از دست دختران بیانکونری بگیرند. حالا تنها 8 دقیقه زمان تا پایان بازی مانده و یوونتوس برای صعود به 3 گل نیاز دارد.

 

اگرچه جیرلی و گاما در دقایق 2 و 5 از وقت‌های اضافه نتیجه بازی برگشت را 3 بر 2 و در مجموع 4‐4 کرد، اما با توجه به دو گلی که رومی‌ها موفق شدند در خانه یوونتوس وارد دروازه این تیم کنند، این تیم راهی فینال شد. نتیجه‌ای که بسیار به بازی دو تیم یوونتوس و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا شباهت داشت و این بار نیز خانواده یوونتوس با قانون گل بیشتر در خانه حریف، از یک رقابت حذف شد.

 

 

ریتا گوارینو نیز با تبریک به تیم قدرتمند رم برای صعود به فینال گفت:

 

ما به رم اجازه دادیم که به بازی برگردد و نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. در این بازی در حد و اندازه توانایی خود نبودیم. اما یک تیم فوق‌العاده و قوی هستیم و اکنون برای قهرمانی در سری A خود را آماده می‌کنیم.

 

می‌شود امیدوار بود تیم مردان یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا برابر تیم سرسخت آتلانتا پیروز شود و تیم زنان یوونتوس نیز فاتح جام رقابت‌های سری A، تا بانوی پیر در پایان فصل هر دو جام سری A و کوپا ایتالیا را در اختیار داشته باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: